Всесвітній День здоров'я

Здоров'я - це найцінніше, що є у людини, це справжня коштовність, подарована нам природою.


Всесвітній день здоров'я відзначають щорічно 7 квітня, починаючи з 1950 року. В цей день 1948 року набрав чинності Статут Всесвітньої організації охорони здоров'я.

На здоров'я впливають такі основні чинники:

- спадковість;
- спосіб життя;
- медичні послуги;
- умови навколишнього середовища.


Правила здорового способу життя:

* спорт;
* загартування;
* корисна їжа;
* особиста гігієна;
* позитивні емоції;
* дотримання режиму дня;
* відсутність шкідливих звичок.


 Отже, щоб бути здоровим, потрібно дотримуватись правил здорового способу життя. А більш детально дізнатись про збереження свого здоров'я ви дізнаєтесь в книгах, які є в житомирській бібліотеці-філіалі №16. Бажаю Всім бути здоровими!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстер-клас:"Колосок пшениці - як символ Голодомору"

Україна вишивана

Всесвітній день Книголюба.